:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Sunday, July 4, 2010

dhivya & rajesh biggie day~!

suppose aku nk pakai punjabi utk wedding dhiv, tp tah mane aku campak..dah setahun lebih kot..x taula mane letaknyer...aku jmp shawl punjabi tu je...adoii..

nanim jela yg meletopsss....benci2.. :p xpela,kami bangga dgn budaya kami iaitu melayu...(nak sedapkan ati jee..kalo aku jmp bj aku tu, aku x ckp cmni)

so kami yg cun + hensem ni, dtg wedds dhiv aku (aishwarya rai),amin (Rajnikanth-yg jd padayappa tuh), nanim (jaya bachan),shafiq (amitabh bachchan), nad (rani mukerjee - terpaksa sbb ikut ketinggian), & mila (farida jalal)..sgt meletopssskan kami2 sume.... :p

ape2 pun dhiv u look so beautiful in your sari last nite...congrates to dhiv n her hubby, rajesh...
wish u all the happinest in d world, alot of baby (me too :p), keep loving & caring...
luv u dhiv...mmuahhx

No comments:

Post a Comment