:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Friday, January 28, 2011

::me 27::

::28 Januari 2011:: today my bday ke 27....baby plak 25 weeks dlm perut....ni la adiah paling bermakna...terima kasih ya allah atas rezeki dan kurniaan yg kau berikan.....


aku bersyukur, dikurniakan seorg suami yang penyayang, baik hati, membimbing aku utk menjadi seorg isteri dan ibu yg solehah....

semoga hidup dan perkahwinanku ini diberkati.....panjangkan umur aku, keluarga ku dan org2 sekelilingku agar kami sempat mengerjakan pelbagai ibadah yang belum tertunai....murahkan rezeki kami...semoga kami dikurniaan kesihatan yang baik....sihat tubuh badan...peliharalah kesihatan aku dan anak ku sewaktu bersalin nanti...hanya pada engkau aku meminta pertolongan....aminnnnn....


****************************************************




habey belanja aiskrim smlm....27/01/2011



lunch td, nanim & nad belanja secret recipe....thanks kwn2 kesygan ku...mmuahhh~!!!!

aku gembira dikelilingi kwn2 yg baik, setia kwn dan menghargai kwn....syukur alhamdullillah, walau mereka susah + senang, tidak pernah lupe kwn....

terima kasih atas semua ucapan bday arini...aku kuatkan jua reply TQ pd semua wishes....rasa cam artis dah ni.....hehehehe.....ptg ni habey nk belanja mkn...yeaaaa......sukerrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment