:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Sunday, February 7, 2010

my engagement day


Venue : Sri Kundang, Sg buloh
Date : 19 Nov 2009
Theme : Orange

Terima kasih x terhingga pd nad, k.nurha, sara & k.emi...tanpa bantuan korg, aku akan kelam kelibut...
so far, utk bertunang aku x berbelanja byk...elak pembaziran dan better lebih kan masa kawin nnt...dulang 7 berbalas 5...tp pihak lelaki bg 6...aku x bleh nk wat ape, sbb dah buat 7 dgn nad...so..terus kan je dgn plan awal 7-5...
mereka ni la yg byk contribute utk menjayakan event yg kecil-kecilan ini..big thanks to them:-
make up : sara
photog : k.nurha
hantaran : nad (bonito.creation@gmail.com)
yg dtg jiran2, kwn abah dan sedara mak & abah...time belah lelaki dtg, hujan tp x lebat...org2 tua dok discuss pasal hantaran & date kawin
insyallah, 14/5/2010 >> nikah
15/5/2010 >> sanding belah aku
16/5/2010 >> bertandang
hantaran >> bwh 10k.. hehe
utk tatapan semua...ni beberapa gmbr utk mencuci mata....








::Mak & Abah aku::




:: kak emi (chief tunang), aku, sara (my make up artist), nad (pembuat hantaran ku)::

























::Org2 kuat disebalik tabir...thank alot beb::







::kwn2 sekolah, kwn keje & org2 kuat aku::

Semoga semua berjalan dgn lancar utk bulan 5 nnt...thanks pada yg dtg...maaf pada mereka yg x dijemput..kecil2lan shj..kawin aku jempyt semua k....




















































































































































































































No comments:

Post a Comment