:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Sunday, February 28, 2010

cuti maulidur rasul yg bersama mr.amin kuuuu~

cuti ari jumaat..totally spend time with mr. amin...pagi aku nk mkn bfast mcd..diturutkan ngidam ku ini...Mcd bukit utama kami gi...smlm gi the curve, dpt coupon mcd bfast....utk 2 set kami byr hanya rm3.25 shj.... :p

pastu gi jln2 kl..nk amik bj nikah dgn bertandang nnt....kul 11.30am dh ade kt city 1 plaza...
bengang aku dgn amin...patut bj tu siap lastweek, tp kiteorg ade hal,xdpt dtg postpone ke minggu ni...pegi2..akak tu wat muka sedih, tailor accident la...byk tempahan laaa...adoii...penat ni dtg.....nk bising2 pun xde makna..kami ckp,nextweek dtg.....mesti dh siap...

then, gi ou jln2 lak....pusing2 then ade sales brg2 eletrik...tgk2 tv LCD dgn washing machine...terus book....tv anta isnin ni (iaitu arini 01/03/2010)..washing machine bln 5...

pastu amin ajak tgk umah kt kota kemuning....aku berkenan dgn apartment tasik.....cantek dan opposite dgn mcd.....hahahahaha...senang aku nk mkn mcd.....depan apartment tu ade tasik...nk amik gmbr pun senang..bleh main layang2 ptg2.....

pastu aku ajak amin gi tgk perabot kt kg melayu subang kt cavenzi...ok laa..tp mamat cina ni x entertain kami sgt...yelaa...org melayu masuk kedai, mane nk layan sgt kan...

then dekat 5 kedai pusing, masuk la kedai galaxy furniture...mamat bangla ni fully entertain....siap die dgn amin lompat2 atas katil, nk menunjukkan katil tu quality.....harga dlm 1600++....bedroom set....book 100 esok dtg lagi byr lagi 10%....sbb dah puasati dgn set tu, harga pun dlm budget kami, so confirm!!

amin nak anta aku blk, on the way blk tu....gi mkn kat Laman Kasih, Bukit Rahman Putra...lama dah nk try mkn kat sini, tercapai gak...ni pun sbb mad amin gedik ni ckp "nak mkn kt sini..."

environment yg agak2 romantik....dekorasi yg cantik....tp menu limited....western, laksa, nasi beriyani, nasi lemak shj.....

pas mkn, anta aku blk terus gi umah imam yusuf..nk settle kan pasal permohonan nikah.....amin punyer part x settle lagi...minggu ni nak wat..then settle...

sabtu pagi tu lakk....aku amik amin kt umah die....aku dgn die ni selalu bercakar...geram aku dgn die....ckp cam nk perang...last2 gelak....hahahhaa...

lunch kt kj...terus gi byr deposit bedroom set.....nmpk lak fella design warehouse...singgah jap...2 seater cantik2 + murah....tp nk beli letak kt mane??...umah x sure nk sewa kat mane lagi.....amin x sure dpt tuka kt damansara ke x.....xpelaaa..xde rezeki..tp amin ckp, die aim sofa tu...xkisah la ygg....sy ikut jee....

kami gi ou lagi....hehehehehe....gi surau jap, terserempak dgn dalie (ex iic)....borak2 jap....pastu gi jusco...beli suar keje amin...best part size dulu x muat dah..hahaha...blum kawin dah 'roy'...aku gelak kan die, die bengang..."ni sume salah awk la ni....bg sy mkn byk2"....aku pegi beli brg aku lakk...then mkn kfc....

petang dlm kul 6 blk laa kami....amin dh ckp, mlm ni jgn kuar....hahaha...x menjadi pun, aku kuar gak...gi mcd rahman putra dgn izan smpi kul 1am....

blk tu, nasib pagar x kunci lagi, kalo x aku kena panjat tembok lagi....hahahaha....

ape2 pun byk brg umah dah beli, hal2 kawin dah byk settle....aku harap sume sun smoothly....insyallah....aminnnnn.....

No comments:

Post a Comment