:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Monday, May 31, 2010

SOLEMNIZATION :: 14 may 2010 ::

Date : 14/05/2010

Venue : Sri Kundang, Sg Buloh

Time : 5.45 pm

Sebelum nikah, ade sesi persalinan 3 helai baju....xde mlm berinai disebabkan kemalasan dr pihak lelaki utk tuka2 bj...



aku selamat bergelar isteri kepada mohd noramin md arap...dgn dinikahkan oleh abah aku...dgn sekali lafaz (abah aku 3x ..hehehe..)

masa nikah, nadd setia dgn aku...duduk dgn aku..mak sebelah aku gak...
aku terharu sgt2 masa lafaz taklik tu..syahduuuu....

kwn2 dekat sekolah, yg penting nad dgn nanim dtg....tq korg..
muaxxxs..luv uuu



Make up & pelamin done by Butik Chantek, Shah Alam...sgt cun + meletooppp...~!


Majlis berjalan dgn lancar...dan amin telah menjadi K.E.K.A.S.I.H H.A.L.A.L ..... !~


No comments:

Post a Comment