:: S.A.L.F.A.R.I.N.A ::

Wednesday, March 3, 2010

kisah blackberry + baju si amin + tv LCD

aku x suka betul maxis centre TTDI....entertain sorg customer dkt sejam...so org lain kena queue lama....tgh ade customer ni, ade customer lain dtg tye....entertain org tu lakkkk..mane aci...aku dh tgu sejam lebih..siap mkn lagi ni.....staff kalo ramai xpe..ni 2 org jeee..aku bengang terus dok kt depan dorg..sound sorg mamat ni.."why u entertain ppl without follow the number?".....aku dok situ br ade org tye aku.....bungukkkk.....

si amin dh letih tgu....aku ajak die settle kan blackberry si jacky....bengang la die.....lama ni....
pastu aku tye kt mamat maxis tu.."blackberry curve ade stok x?..."...ADE...suka dh aku...tye amin, "nak ke?"...terus amik...

pastu anta blackberry jacky kt amran..aku gi kl..byr duit flight amran.....ujan kl..jem x sgt laa..sbb br kul 5ptg...smpi kl....settle flight..pegi amik baju nikah, bertandang dgn baju melayu si amin....kat putri alis butik...amin nk try bj die...masa die tgk bj tu, die ckp..mcm kecik je bj ni....

mmg sah..bj kecik..xtau la size budak form 4 mane tahh...aku dah start risau...abis la bj nikah aku...mahal ni bj ni...kalo beli kt jakarta xpe...murah je...tp jakel bapak mahal....kain n quality sama je...

aku gi try bj aku...alhamdullilahh...bj aku cun..sedap pakai...aku suka laa...kes si amin lak ni....bj melayu convo itam die ni...kak zie tu ckp, dorg jahit blk....kain lain..aku dh mls dtg kl ni...jauh....
terus aku ckp..."kak, kalo tuka bj lain yg dah siap jahit bleh?....bj ni nk pakai dah..x sempat nk dtg ni.....mmg x dtg kl dah.."....selamba aku mintak...aku dh bengang..lastweek dtg, bj x siap lagi...ingat dekat2 ke dtg...merempuh jem ni.....kak zie ckp..bleh laa...nak bj ape...terus aku amik bj melayu gold yg match dgn bj aku tu..."ygg..try skrg"....amin try, ok bj tu....amik jelaa..
beli set tanjak sekali....lantaklaa...aku mls nk pk dah pasal bj ni...

pas beli bj..beli quran, sejadah dgn selendang nikah aku....settel sume...esok bleh bagi punat...
bj konvo amin ni, beli siap je...senang....

otw blk..kt highway, pasal tv lakk..byk kes arini...amin ckp..alang2 dah penat dh kuar ke sana sini, jom gi ou..serang best denki tu....order tv...ckp nk anta 1/3/2010..xde pun...amin bengang td...duit tv amin beli blackberry...puasati!!!! pegii ou..cancel kan tv..maintain washing machine....

perut lapaaaa...pegi mkn kat fariz maju....lega dpt mkn.....fuhhh..byk benda dah settle......walaupun penat, berbaloi2..... :p

harap2 sume bjln lancar....aminnnnn....yggg...syg sy x kan berubah kat awkk...

No comments:

Post a Comment